Administratiu Comercial.

Bescanó / Girona / España

Comparte esta oferta

Funciones

Busquem incorporar per a la central a Espanya situada a Bescanó, un perfil proactiu per administrar el departament comercial amb dependència del director comercial. Amb l'objectiu d’ampliar l’equip comercial. Aquesta persona ha de tenir grans dots administratius, habilitats de comunicació, coneixements de màrqueting i vendes i capaç de generar acords amb clients directes. Les seves funcions seran la gestió del dia a dia del departament comercial, seguiment de les ofertes en l'àmbit administratiu i ajudar amb la gestió de la cartera de clients.

Requisitos

•Residència propera a Girona / Bescanó. •Mínima formació; Obligatori; ESO acabada i valorable obtenció de cicle D'Administració. •Català i castellà indispensable. Valorable: Anglès •Valorarem experiència en CRM, IA, eines de comunicació i màrqueting i Xarxes Socials professionals com Linkedin.

Se ofrece

•Contracta estable. •Sou a partir de 22.000€ + incentius que s’ampliarà segons l’evolució del treballador. (La relació de fix i variable serà aproximadament de 95% +5%) •Assegurança de salut per a ell i els familiars que visquin sota el mateix sostre a partir del 6è mes. •Horari de dilluns a dijous de 8:30h a 14h i 15h a 18h i divendres de 8h a 14h amb possibilitats de fer teletreball en un futur. •Formació a càrrec de l’empresa.

Apuntarme a la oferta

En ISPROX apostamos por la igualdad de oportunidades y la inclusión. Evitamos cualquier tipo de discriminación por género, edad, orientación sexual, raza, religión u otros aspectos que puedan considerarse excluyentes.

Otras ofertas cerca de ti

Ingeniero/a Electrónico/a - Automatización y robótica