Funciones
T'agradaria format part del departament comercial d'una empresa Multinacional del sector de les Arts Gràfiques de la comarca del Vallès Oriental i tenir un creixement professional molt interessant?
Estem buscant un/a Assistant Comercial on les seves principals funcions siguin:
- Suport al departament comercial, oficines i agents externs.
- Gestió de comandes dels clients (recepció, seguiment, revisió, confirmació i facturació de les comandes).
- Atenció telefònica i via e-mail dels clients segons les seves necessitats.
- Enviament de rapports als clients.
- Gestió de les factures junt amb el departament d'Administració.
- Actualització de les tarifes en el sistema.
- Gestió d'incidències del producte i del transport.
Requisitos
- Llicenciatura, diplomatura, grau universitari o grau superior relacional amb administració i gestió, comercial o màrqueting o similars.
- Domini de Microsoft Office.
- Domini Anglès alt.
- Persona amb iniciativa, dinàmica, polivalent, amb capacitat de treballar en equip, amb ganes d'aprendre i formar-se dins la nostra empresa.
- Que tingui el carnet de conduir i cotxe propi.
Valorem:
- Experiència en Dynamics.
Se ofrece
- Jornada completa de matins de Dilluns a Divendres.
- Horari flexible d'oficines: Entre 8-9 a 17-18 i els Divendres de 8-16.
- Contracte indefinit directe per empresa.
- Formació interna inicial perquè la persona conegui el nostre producte, els processos i la mitologia de l'empresa.
- En dependència del responsable del departament de vendes.
- Incorporació immediata.
En ISPROX apostamos por la igualdad de oportunidades y la inclusión. Evitamos cualquier tipo de discriminación por género, edad, orientación sexual, raza, religión u otros aspectos que puedan considerarse excluyentes.
Otras ofertas cerca de ti