Funciones
Tens estudis de disseny d’interiors i un perfil amb clara orientació comercial? Busques estabilitat, possibilitat de progressió i continuar ampliant els teus límits en una empresa amb llarga trajectòria dins del sector? Aquesta pot ser la teva oportunitat!
Des d'ISPROX estem seleccionant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL INTERIORISTA, per a un dels nostres clients especialitzat en el disseny de mobiliari de cuines de la comarca del Bages.
Requisitos
Perquè el projecte sigui un èxit, ens agradaria que tinguessis:
* Estudis de Disseny d’Interiors.
* Vocació comercial, amb clara orientació al client i a consecució de resultats.
* Experiència en l’àmbit comercial, preferiblement de la indústria del mobiliari de cuines.
Se ofrece
Què et podem oferir?
* Si els teus resultats són els esperats, tindràs possibilitat de promoció interna.
* Salari fix acord a l’experiència que puguis aportar + atractiu sistema d’incentius on es gratificaran els teus bons resultats.
En ISPROX apostamos por la igualdad de oportunidades y la inclusión. Evitamos cualquier tipo de discriminación por género, edad, orientación sexual, raza, religión u otros aspectos que puedan considerarse excluyentes.
Otras ofertas cerca de ti